کسب درآمد مدرن از اینترنت
کسب درآمد مدرن از اینترنت

PTC  چیست؟

ptc مخفف عبارت Paid To Click است. این روش برای کسب درآمد روشی مدرن میباشد اساس کار این نوع سایتها کلیک بر روی تبلیغات میباشد که به افزایش ترافیک منجر میشود به عبارت دیگر کاربران حتی بدون سرمایه اولیه بر روی لینک هایی که در سایت قرار داده شده است کلیک می کنند و باعث افزایش ترافیک و بازدید لینک ها می شوند و مدیر سایت به ازای این کلیک ها مبلغی را به کاربران اختصاص میدهد که مقدار آن بستگی به قدرت پشتیبانی سایت و کارکرد آن دارد و ممکن است 0.0005 تا حتی 200 دلار متغیر باشد. متاسفانه اکثر سایتهایی که در این زمینه فعالیت میکنند اسکم (scam) یا کلاهبردار هستند و کاربری که زمان و هزینه خود را صرف سرمایه گذاری در این گونه سایتها کرده است بعد از تعطیلی سایت قربانی این کلاهبرداری ها میشود. بنا براین باید قبل از شروع فعالیت و کسب درآمد در این سایتها دلایل کافی را برای اعتماد به آن سایت را بدست آورید.

ptc

در قدم اول مسلم است که سایتهایی که بدون هیچ شهرت و محبوبیتی روزانه درآمد زیاد و غیر معقولی (مثلا 10 سنت و بیشتر) به ازای هر کلیک می دهند، قطعا کلاهبردار هستند و با این مقدار پرداخت توانایی ادامه فعالیت را نخواهند داشت و فقط ابتدا کاربران را جذب میکنند و با افزایش موجودی مالی خود سپس اقدام به کلاهبرداری می کنند.

روش دیگر اعتماد به سایت های ptc ، اسکریپت اختصاصی و پیشرفته با امکانات عالی می باشد که  نشاندهندۀ این است که برنامه نویسان هزینه و وقت زیادی را صرف آن کرده اند.

معیار دیگر، تعداد اعضای سایت است که زیاد شدن اعضا نشانگر اطمینان مردم به آن است.

مورد بعدی که این بند مهمترین موارد بشمار می آید؛ شکایت هایی که از سایت میشود و در جستجوی موتورهای جستجوگر مثل گوگل میتوانید آنها را سرچ کرده و در مورد سایت این اطلاعات را بدست بیاورید و همچنین می توانید با افراد با تجربه که در این زمینه ها فعالیت داشته اند مشورت کنید که آیا پرداختی های سایت بدون کم و کسر انجام میشود یا نه؟ پشتیبانی سایت چگونه است؟... اکثر اینگونه سایتها دارای فروم میباشند که در آنجا نیز امکان تحقیق درباره این مسائل وجود دارد.

نکته مهم: اگر به تنهایی مشغول به کلیک کردن روی تبلیغات شوید چیزی جز اتلاف وقت نیست. پس رمز افزایش درآمد در این سایت ها این است که به محض این که در سایتی عضو شدید اقدام به زیر مجموعه گیری کنید، این سایتها یک لینک زیرمجموعه گیری رابه هر کاربر اختصاص می دهند وبا عضویت در شبکه های اجتماعی، فروم ها، ایجاد سایت و غیره آن را به دوستانتان معرفی کنید. بنابراین به این طریق به ازای کلیک های زیر مجموعه، در صدی از درآمد سایت به شما تعلق میگیرد بدون اینکه چیزی از زیرمجموعه کم شود.

اکثر سایتها به جز کلیک کردن روش های دیگری نیز ارائه می دهند که میتوان درآمد را افزایش داد.

من در این سایت سعی کرده ام مکانی امن برای تبادل اطلاعات در مورد کسب درآمد قرار دهم و فقط سایتهای مطمئن را برای شما عزیزان معرفی می کنم و از تبلیغ سایتهای مشکوک شدیدا پرهیز کرده ام.

و در آخر باید متذکر شوم که اینترنت جایی است که شما هیچ قرارداد یا تعهد فیزیکی در قبال فعالیت با سایت ها ندارید لذا از سرمایه گذاری از روی بی اطلاعی پرهیز کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: